Så härligt att vara tillbaka!

Jag har länge känt att jag har som tappat bort mig själv och har inte riktigt vetat hur jag ska göra för att hitta tillbaka. En kväll låg jag och tänkte att jag måste ju börja nånstans och jag har ju alltid gillat hästar. Sagt och gjort så skrev jag till en ridskola i Stöcksjö och dom hade en plats kvar, så jag tog den direkt. Så igår var första ridlektionen för mig och de kändes underbart! Dom andra i min grupp hade redan haft 6 lektioner men jag kände att jag kom in i gruppen direkt. Supertrevliga människor! :) har verkligen saknat att sitta på hästryggen och det var så roligt och så nyttigt att få komma hemifrån och göra något man verkligen gillar! Träningsvärken smyger sig på, känns att man är sjukt otränad :p men nu har jag iallafall tagit ett steg frammåt, att göra något för mig själv och de känns toppen! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Rebecca

One of a kind

RSS 2.0