Ta ingen skit!

Jag vet seriöst inte vad jag har hållit på med. Jag låter människor kasta skit på mig utan att jag ens reagerar. Jag är ändå trevlig mot dom och vill deras absolut bästa, men till vilken nytta? Jag får inte ett skit tillbaka så varför i helvete ska jag då slösa massa energi på att bry mig om människor som inte bryr sig ett skit om mig? Jag har varit alldelens för godtrogen och jag har så svårt att verkligen bli arg och visa när det gått över gränsen. Men nu har jag legat och grubblat så länge på vad det nyttjar mig att ha dessa människor i mitt liv och kommit fram till, att det inte för nåt gott med sig alls! Det enda jag blir är besviken och ledsen och undrar hur dom verkligen funkar. Jag fattar inte hur man kan bete sig så jävla illa mot nån utan att ens bry sig minsta lilla. Det är för mig en gåta!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Rebecca

One of a kind

RSS 2.0