En dag med mina små hjärtan!

Dagen började med att bägge barnen kom till min säng och vi låg och myste på tills de var dags för frukost. Vi åt frukost framför tvn och bara tog det lugnt fram till lunch. Efter lunchen så gjorde vi oss iordning och for ner till stan för att gå på knattebio. Eftersom Hailie är så liten så orka hon inte sitta och se en längre film så de blev en film som hette "Imse och Vimse" som räckte i 35min, de räckte gott och väl :) barnen tyckte de var superkul att gå på bio och Isabel tryckte i sig en liten popcorn och Hailie en liten varma chips. Dom är ju inte så små dom där förpackningarna och jag undra vart dom stoppade allt! Haha

Efter bion så for vi till "gammo och gaffo" min mormor och morfar och hälsade på. Dom passade barnen medan jag for på Ica maxi och handlade. Så skönt att bara få gå och strosa runt inne på affären själv ett tag☺ Efter jag hade handlat så for vi hem och började med middan som Jörgen hjälpte till att laga. Blev jättegott! Sen ha vi haft lördagsmys med godis och dricka och innan läggdags lekte vi lite kurragömma :)

Nu efter att ha lagt barnen och tvättat en maskin och hängt upp den så sitter jag och slappar i soffan och ska se ett eller två avsnitt av Grey's sen lägga mig så jag orkar med morgondagen! :)

Hoppas alla haft en superbra dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Rebecca

One of a kind

RSS 2.0