Lördag

Igår va jag och brorsan och köpte en bil till mig. Min första egna bil som står skriven på mig själv 😉 sen så for vi plus Tina ut på O'learys och tog oss några öl, de va verkligen supertrevligt! Ha dock inte mått så bra idag men de är ju som vanligt efter en utekväll för min del. 

Imorgon kommer jag och barnen att åka hem till Vilhelmina och vara där i en vecka ungefär. Det känns så skönt att få komma hem ett tag! 
Jag har fortfarande inte hittat mig en lägenhet och det tar verkligen på att gå här hemma med Jörgen, känns inge roligt alls faktiskt så jag hoppas de kommer ut en väldigt snart! 

Sen ha jag varit i Övik hos bästa Frida och fått mitt hår färgat, blev så nöjd! Du är ju bara bäst vännen!❤

Marion
2015-12-06 @ 15:34:19
URL: http://skogstroll.blogg.se

Men jävlar vad snyggt! HOT mama!

Maria
2015-12-06 @ 22:10:28

Meeen snygg, sexig och singel! 😀

"Som vanligt efter en utekväll"??! Mogen mamma. Herregud. Jag tycker synd om dina barn.
2016-01-22 @ 20:59:48

"Som vanligt efter en utekväll"? Sjukt mogen morsa, tycker synd om dina barn. White trash

Svar: Lycko dig om du inte blir bakis dagen efter att du ha varit ute. Barnen var dessutom hemma med sin egna pappa. Jag tar inte åt mig ett dugg av vad du skriver eftersom du uppenbarligen inte har en aning vad du snackar om. Tycker bara synd om dig som inte vågar stå för vem du är, betyder oftast att man är rätt osäker på sig själv😕 hoppas du börjar må bättre snart så du kan stå upp för dig själv och dina åsikter!☺
rebecca

Marion
2016-01-29 @ 10:13:44

Oj, och där var det Minsann en Mogen (?) person som hade kommenterat.
En viktig sak att lära sig i livet, det är när man helt enkelt bara ska hålla käften. Man kan ha sina åsikter, men man måste inte alltid verbalisera och sätta ord på dem. Låta dem stanna inom sig, konstatera; Okej, nu blev jag arg, men det är ok. Så, att lära sig vara tyst ibland är positiv. Uppfattas oftast som mera vuxet, och bildat.
Att tänka först, prata sedan.
Det fina med det, är att när man väl kommit på vad man ska säga, så kan man stå för det också....;-)

Ha en fin dag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Rebecca

One of a kind

RSS 2.0