9 september

Ibland blir inte allting som man tänkt sig. Men de vore ju väldigt trevligt om de kunde bli som man tänkt sig nångång! Jag kan inte vara fast i den här bubblan längre, jag vill komma ut. Skapa mig en vardag, trycka på "play"knappen och ta mig framåt!

Många saker är väldigt oklara just nu och jag måste börja nånstans. Men jag blir bara så fruktansvärt stressad när jag börjar tänka så det är svårt att komma nånstans. Men jag vet vad som behövs göras just nu så jag får försöka koncentrera mig på det tillsvidare.

Sådärja, nu har jag fått skriva av mig litegrann iallafall och de kändes bättre än vad jag hade trott!👍

Sara Bäckman
2016-09-13 @ 15:27:06
URL: http://frookensara.blogg.se/

Känner igen känslan så väl! Hoppas det ordnar upp sig för dig snart och vill du ventilera dig nån gång så finns jag! Vi har ju båda gått igenom en separation med barn inblandat så jag tror vi förstår varandra ganska väl. Kram!

Svar: Det hoppas jag också att de gör, vore gott med lite medvind nångång. Tack, vad snällt av dig!♡ jo jag tror också att vi förstår varann rätt bra. Kramar!
rebecca




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Rebecca

One of a kind

RSS 2.0