Glömma och minnas

De är bra underligt ibland. Vissa personer vill man aldrig i hela sitt liv glömma, man vill försöka hålla minnet av dom så länge som det bara går. Man är rädd att man en dag inte kommer minnas hur personens skratt var, eller hur rösten lät. Medan andra personer vill man bara glömma att man ens träffade. Glömma alla stunder man hade tillsammans, ja glömma allt.

Men ändå på nåt vis har personerna man bara vill glömma satt ett spår i en, så det är omöjligt att glömma att man träffat dom. Önskar det fanns en "radera" knapp i hjärnan så man bara kunde ta bort dom för att ge mer plats åt personerna man aldrig vill glömma, som man vill minnas föralltid!

Idag var jag och tände ett ljus hos dig vännen. Mindes tillbaka till tiden då du fanns hos mig. Det gör fortfarande ont vid tanken på att du inte finns vid min sida Angelica. Jag saknar dig så otroligt mycket, varje dag! Du satte ett spår i mig som jag aldrig nånsin vill glömma. Du var min absolut bästa vän och jag vet att jag på nåt sätt alltid kommer ha dig hos mig. Du lever vidare i mina tankar♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Rebecca

One of a kind

RSS 2.0